Pabo-studenten aan het werk lerarenopleiding basisonderwijs studie Saxion

Academie Pedagogiek & Onderwijs

Bij de Academie Pedagogiek en Onderwijs (APO) vind je lerarenopleidingen, hbo-masters en heel veel aanvullende programma’s voor leraren die zich verder willen ontwikkelen.

Wat kunnen we voor je betekenen?

Onderzoek en advies

Onze lectoraten willen onderwijs binnen én buiten Saxion verbeteren. We willen dit bereiken door ontwikkeling, ontsluiting en circulatie van (nieuwe) kennis over onderwijzen, opleiden en leren. We doen daarom onderzoek en delen (nieuwe) kennis over leren en lesgeven met het werkveld.

We kunnen ook samen met je school onderzoek doen. Neem contact op met ons secretariaat en vraag naar de mogelijkheden: Jouraine Spikkert, 088 - 019 3697, frontoffice.apo@saxion.nl..

Onze lectoraten:

Leraar basisonderwijs voor een klas

Wetenschap en techniek

We vinden dit belangrijk omdat het basisonderwijs aan de wieg staat van meer bètageschoolde werknemers, waar ons land dringend behoefte aan heeft. Daar zetten we ons op diverse manieren voor in. Binnen de opleidingen zelf, maar ook vanuit onze deelname aan het Centre of Expertise TechYourFuture.

Technologie maakt bovendien een steeds groter deel uit van ieders leven. Voor onze studenten is de techniek altijd letterlijk dichtbij; onze opleidingen zitten in Enschede namelijk vlakbij de laboratoria van de techniekopleidingen én het FabLab.

Studenten ​Lerarenopleiding basisonderwijs pabo studie Saxion

Contact en vragen

Meer weten? Neem contact met ons op!

Front Office
frontoffice.apo@saxion.nl

saxion-enschede-dag-1-hires-182.jpg

... beter onderwijs voor ieder kind!

Nieuws van deze academie

EVENTS VAN DEZE ACADEMIE