Saxion Startersinformatie
Open dag

Online Oriëntatie Event

Online Event, , Online

Ben jij klaar om onze ad's, bachelors en masters in voltijd én deeltijd te leren kennen? Kom naar het Online Oriëntatie Event!

Hoe werkt het?

Tijdens het Online Oriëntatie Event kun je via korte en interactieve livestreams kennismaken met onze opleidingen, docenten en studenten. Dit zijn dus geen lange presentaties, maar vlotte Q&A sessies waarin jij al je vragen kunt stellen. De livestreams worden gehouden via Teams, zodat je gemakkelijk kunt deelnemen.

Welke informatie vind je tijdens het Online Oriëntatie Event?

• Algemene informatie over voltijd, deeltijd en duaal studeren
  • Uitleg over onze verschillende opleidingen: associate degrees, bachelors en masters
  • Hulp bij het maken van je studiekeuze
  • Inspirerende ervaringsverhalen van onze studenten

Aanmelden

Binnenkort kun je je aanmelden voor dit event en aangeven in welke opleidingen en algemene sessies je interesse hebt. Houd deze pagina in de gaten voor meer informatie.

We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

• Online Event, , Online

• 16 oktober 2024 - 16:00 tot 21:00