iStock-1139275231.jpg

Opening Hogeschooljaar 2024-2025

Deventer Schouwburg, Leeuwenbrug 2, Deventer

Zien en gezien worden

Wat kun je verwachten? Natuurlijk trappen we feestelijk het nieuwe studiejaar af! We grijpen dit moment aan om samen vooruit te kijken en écht te ZIEN. Te zien wat er speelt in de Saxion community, te zien welke uitdagingen we hebben, en vooral om elkaar te zien: onze studenten, onze medewerkers en onze regio.

Het welzijn van onze studenten en medewerkers staat hoog op onze agenda. We zijn als Saxion vastberaden om een plek te zijn waar iedereen zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelt. Hoe creëer je een omgeving waar iedereen ertoe doet en niemand zich alleen voelt? Hoe voelt dit voor jou? En welk effect heeft dit vervolgens op onze samenleving?

Programma

Na de speech van Anka Mulder verdiepen we ons samen met Stine Jensen, bijzonder hoogleraar publieksfilosofie, in het versterken van wat ons bindt; samenwerking, inclusie en oprechte aandacht voor elkaar. Een tipje van de sluier: Stine onthult de vijf geheimen van echte verbinding en de impact van het zien door andermans ogen. Uiteraard worden ook de bijzondere prestaties van onze studenten gezien en gevierd met de Afstudeerprijs en de Ondernemers Award. Kortom, we verwelkomen jou en het nieuwe studiejaar met open armen.

• Deventer Schouwburg, Leeuwenbrug 2, Deventer

• 3 september 2024 - 14:30 tot 17:30