Bounz Apeldoorn.jpg
Studentenleven

Hotspot: Bounz

Leestijd Minuten

Op zoek naar een originele date of een leuk uitje met je huisgenoten? Waarschijnlijk heb je nog nooit aan Bounz gedacht, maar in dit grote trampolinepark kun jij je helemaal uitleven en je inner child naar boven laten komen.

Bij Bounz vind je enorm veel trampolines, een tumblingbaan en schuine wanden waarop jij al je gaafste tricks kunt showen. Koprollen, salto’s, handstanden of gewoon een wedstrijdje wie het hoogst kan springen, niets is te gek. In dit trampolinepark is voldoende ruimte, je kunt dus gerust je hele studievereniging meenemen. Inclusief je geblesseerde vriendjes, want die kunnen gratis naar binnen om je vanaf de zijlijn aan te moedigen (of uit te lachen…) met een drankje in de hand.

Als je gewoon springen niet spannend genoeg vindt, is dodgeball meer iets voor jou. Deze dynamischere variant van trefbal speel je in twee teams en je moet natuurlijk proberen om zo veel mogelijk punten te scoren. Er is zelfs een speciale area ingericht, de dodgeball instuif, waar de kenners jou verschillende tricks bijbrengen om je kans op winnen te vergroten. Tip: een dodgeball toernooi is tevens een handige manier om uit te vechten wie die vervelende huishoudelijke klusjes moet gaan opknappen (de verliezer!) of wie deze keer de bob moet zijn.

Bounz is te vinden in Enschede, Deventer én Apeldoorn.