Hotspot ETN saladebar.jpg
Studentenleven

Hotspot: ETN saladebar

Leestijd Minuten

Quick reminder: over drie maanden is het alweer zomer. Als je je goede voornemens zwaar hebt verwaarloost, is dit het moment om in te grijpen en de pizza even in te ruilen voor iets gezonders. In Enschede kan je daarvoor terecht bij saladebar ETN, de leukste healthy hotspot van de stad.

Bij ETN kun je kiezen uit zes standaard salades: Linzen-Geitenkaas, Vegan Quinoa, Twentse Kip, Groente Power, Mediterraan en de speciale Sport Power Salad. Ook is het mogelijk om zelf je salade samen te stellen. Zorg er wel voor dat je geen keuzestress krijgt, want je kunt kiezen uit enorm veel verse en lokale ingrediënten. Naast salades kun je er ook terecht voor lekkere wraps en een soep die dagelijks wisselt. Deze hotspot is trouwens uitermate geschikt voor veganisten en vegetariërs: zelfs de zoete zaligheden die er worden gebakken zijn vegan, maar er wordt nooit ingeleverd op de smaak. Probeer vooral de brownies, die zijn geweldig.

Hotspot: ETN saladebar

To go

De gerechten worden in no time voor je bereidt en alles is ook to go. ETN is dus dé plek om snel een healthy lunch te halen om mee te nemen naar Saxion of als je een lange treinrit voor de boeg hebt. Heb je wel wat meer tijd? Ga dan vooral lekker binnenzitten, want de eigenaresse is super aardig en de entourage erg leuk. Een ding is zeker, dit wordt jouw nieuwe healthy pleasure!

Je vindt saladebar ETN aan de Haverstraatpassage 26.