Hotspot Feestcafe de Tijd.jpeg
Studentenleven

Hotspot: Feestcafé De Tijd

Leestijd Minuten

Als je mee hebt gedaan aan de HOI in Deventer, heb je vast de spetterende afterparty bij Feestcafé De Tijd meegemaakt. Maar ook buiten de introductieweek is er genoeg te beleven bij deze gezellige kroeg. Sleep al je vrienden mee en maak je klaar voor een gezellige avond!

De Tijd noemt zichzelf hét feestcafé van Deventer en pakt dan ook regelmatig flink uit. Toffe dj’s nemen plaats achter de draaitafel om de voetjes van de vloer te krijgen en bij de barman profiteer je vaak van leuke acties. Wist je bijvoorbeeld dat alle cocktails op donderdagavond maar €5 zijn? Niet alleen de classic gin & tonic en long island iced tea, ook drankjes met catchy namen als What’sap Honey en Jerry loves Ginger.

Shots? Shots!

In het buitenland vind je op elke straathoek een shotjesbar, maar in Deventer zijn ze schaars. Als je al tijden op zoek bent naar de shotjesbar, hebben we de gouden tip voor je: loop eens naar de tweede etage van Feestcafé De Tijd. De vrolijk barmannen flansen daar verschillende drankjes in elkaar en geen combinatie is hen te gek. Wat dacht je van een appeltaartje, captain banana of the English man in New York? Er is keus uit 32 shots, dus neem vooral de tijd om ze allemaal uit te proberen.

De Tijd voor jezelf

Niet alleen voor een leuke dinsdag- of donderdagavond is De Tijd een leuke plek voor een feestje. Je kunt de toko namelijk ook afhuren als je zelf een goede of minder goede reden hebt voor een knalfuif. Als je meer dan vijftig gasten uitnodigt hoef je zelfs geen huur te betalen. Wie wil dat nou niet…