Hotspot Twentsche Foodhal.jpeg
Studentenleven

Hotspot: Twentsche Foodhal

Leestijd Minuten

Verlang jij met deze vrieskou ook zo naar een zomers foodfestival? Helaas moet je daarop nog even wachten, maar voor de indoor versie kun je terecht bij de Twentsche Foodhal. Hier kun je terecht voor lekkere drankjes en smakelijk streetfood.

De Twentsche Foodhal is dé nieuwe hotspot van Enschede en ideaal voor studenten die van alles wat willen eten. Bij maar liefst zeven verschillende keukens kun jij iets lekkers bestellen. Ga je voor de Surinaamse hapjesplank, een broodje pulled pork of toch liever voor de Gado Gado? De keuze is enorm. Tip: trommel al je vrienden op en maak er een gezellige avond van, waarbij je de gerechten deelt. Zo kun je alles proeven zonder dat je naar huis gerold hoeft te worden.

Van fabriekshal tot foodwalhalla

Deze heerlijke hotspot vind je in de oude Polaroidfabriek, maar verwacht absoluut geen kille sfeer. Het is er namelijk ontzettend gezellig en doet denken aan de hippe foodhallen die je in Scandinavië vindt. Je kunt er dus gerust flink wat uurtjes doorbrengen, maar ook voor een snelle hap zit je hier goed. Niet alleen is je gerecht vaak zo klaar, doordat het niet als een restaurant voelt kun je hier gewoon lekker lowkey gaan eten. Zit je helemaal vol? Dan kun je verschillende speciaalbiertjes bestellen aan de bar voor je doorgaat naar een feestje in de stad.