Hotspot: Guts & Gusto
Studentenleven

Hotspot: Guts & Gusto

Stel je voor: je hebt een feestje, hot date of nouja, gewoon een dag gevuld met colleges. Als je voor je volle kledingkast staat bekruipt het gevoel dat je weer eens niets hebt om aan te trekken. Herkenbaar? Trek een sprintje naar fashionwalhalla Guts & Gusto en de kledingcrisis is verleden tijd.

Guts & Gusto vind je aan de Tubantiasingel in Enschede en dus niet in het centrum. Daarom bestaat de kans dat je deze toffe winkel nog niet kent. Daar moet nodig verandering in gebracht worden, want menig vrouwelijk fashionista (sorry mannen…) is fan van hun kleding, schoenen en accessoires. De collectie is enorm leuk, uitgebreid en hebberigmakend. Ga daarom nooit vlak voor de stufi naar Guts & Gusto, want dan is de kans groot dat je je daarna alleen nog maar water kan veroorloven.

Dat is overigens niet omdat de kleding er zo duur is. Je scoort al een leuke top vanaf €20 en voor €40 heb je een jurk die niet misstaat menig feestje. Vind je dat toch nog te duur? Er gaan regelmatig items in de uitverkoop, waardoor al dat moois voor een prikkie in je kast beland.

Online shoppen

Woon je nu in Apeldoorn of Deventer en baal je dat Guts & Gusto niet in jouw Saxionstad te vinden is? No worries! Je kunt ook online shoppen via www.gutsgusto.com. Ook handig voor de luie of drukke Enschedese student die de fysieke winkel te ver fietsen vindt 😉.