Hotspot Haven Oost 2.jpg
Studentenleven

Hotspot: Haven Oost

Haven Oost is een hit in Deventer. Deze leuke koffiebar haalt sinds de opening in november de ene naar de andere vijfsterrenbeoordeling binnen door de geweldige koffie en het prachtige pand in het Havenkwartier in de Hanzestad.

Het concept van Haven Oost past dan ook precies in het hippe Havenkwartier. De inrichting wordt gekenmerkt door wit, grijs en houten accenten. Tevens is er gedacht aan voldoende groen en mooie decoraties. Talentvolle kunstenaars mogen hun kunst bij Haven Oost tentoonstellen, wat er direct voor zorgt dat je in een creatieve omgeving terecht komt terwijl je van je bakkie pleur geniet.

Let’s get to work!

Dat is fijn, want je kunt bij Haven Oost keihard blokken voor je tentamens of dat nieuwe briljante idee bedenken. Boven zijn voldoende werkplekken met stopcontacten, waar je in alle rust kunt werken. Op de eerste verdieping mogen geen kinderen komen, wat ervoor zorgt dat jouw workflow niet steeds onderbroken wordt. Zo kun je in no time bergen werk verzetten en heb je meer tijd voor ontspanning.

Koffiefix

Waar je je werk wel even voor mag onderbreken? We noemden het al even, maar voor de heerlijke vers gebrande koffie. De eigenaresse staat al meer dan tien jaar achter de koffiemachine en dat proef je terug in je kopje. Als je daar geen bergen energie van krijgt, weten wij het ook niet meer!