Studentenvereniging A.S.V. organiseert online nieuwjaarsfeestje
Studentenleven

Studentenvereniging A.S.V. organiseert online nieuwjaarsfeestje

Leestijd Minuten

Zaterdag 2 januari vindt de Epic Saturday Night Stream plaats! Een online feestje voor studenten en jongeren uit Enschede. DJ’s van studentenvereniging A.S.V. Taste draaien vanuit Concordia drie sets die online gestreamd worden.

Deze lockdown is voor niemand leuk, maar vooral voor studenten en jongeren is het een lastige tijd. Daarom slaan A.S.V. Taste, Alifa, Concordia en de gemeente Enschede de handen ineen en organiseren ze dit digitale feestje.

De sets worden gespeeld van 20.00 tot 23.00 uur en bestaan met name uit dance- en popmuziek. De livestream is gratis te volgen via www.concordia.nl/saturdaynightstream. De stream staat open vanaf 19.45 uur en om 20.00 uur starten de DJ’s met draaien. Via de pagina kunnen bezoekers ook Zoomen en met elkaar en de DJ’s chatten.

De gemeente Enschede juicht online activiteiten voor jongeren en studenten tijdens de kerstvakantie toe en is blij hierin met Concordia, A.S.V. Taste en Alifa te kunnen optrekken: “De coronamaatregelen halen de wereld van jongeren flink overhoop. De kerstvakantie is normaal gesproken een periode vol leuke festiviteiten. Nu zitten we met z’n allen thuis. Ik ben dan ook erg blij dat we juist in deze periode toch veel leuke online activiteiten voor hen organiseren. Complimenten aan onze partners. Wat ik bijzonder vind aan dit initiatief is dat het door studenten wordt georganiseerd. Zij zijn hier de drijvende kracht achter. Het laat zien dat Enschede een studentenstad is waar men naar elkaar omkijkt! Een mooi voorbeeld van ons noaberschap”, aldus wethouder June Nods.

Foto: archieffoto DJ’s A.S.V. Taste