Introductieconcert Enschede 2022: het nieuwe schooljaar vieren doe je zo

Introductieconcert Enschede 2022: het nieuwe schooljaar vieren doe je zo

Elcin Coraklar.jpg
Elçin Çoraklar Leestijd Minuten

Na de zomer gaat het nieuwe schooljaar van start. Een nieuw jaar moet natuurlijk gevierd worden en dat kun je doen tijdens het Introductieconcert van Metropool in Enschede.

Metropool organiseert namelijk op 31 augustus een Introductieconcert voor (nieuwe) studenten van Saxion en Universiteit Twente.

Tijdens het concert wordt de ingang van het nieuwe schooljaar gevierd en kun je kennis maken met je medestudenten. Hier hoort ook een geweldige line-up bij met onder andere Antoon, Froukje en Goldband.

Barst los tijdens het muzikale programma van Metropool

Het Introductieconcert is een onderdeel van de introductieweek van Saxion en Universiteit Twente. Het concert zal plaatsvinden op de Oude Markt in Enschede en is gratis te bezoeken.

De beste artiesten die deze zomer op verschillende grote festivals stonden, komen naar Enschede om de start van het nieuwe jaar te vieren. Naast de hoofdartiesten Antoon, Froukje en Goldband komt ook Primaat.

Tussen de concerten zal dj collectief The Heartbreaks de muziek verzorgen.

Vanaf 19:00 uur barst het programma van het Introductieconcert los. Kom je ook?

Partners

Het Introductieconcert wordt gefacilieerd door gemeente Enschede, Saxion, Vereniging Horeca Stad Enschede (VHSE), Universiteit Twente, Metropool en Enschede Promotie.

Elcin Coraklar.jpg

Elçin Çoraklar

Elçin studeert Creative Business bij Saxion en werkt bij Saxion als Studentredacteur. Ze is erg ondernemend en heeft daarom ook altijd een volle agenda, maar toch houdt ze ruimte over om te genieten. In haar vrije tijd staat ze vaak in de keuken of droomt ze weg op Pinterest. Ook pakt ze regelmatig haar koffer om nieuwe plekken te ontdekken.