Saxion gaat naar de beurs, jij ook?

Saxion gaat naar de beurs, jij ook?

Vrijdag 4 en zaterdag 5 oktober staat Saxion op de Onderwijsbeurs Noordoost in Hardenberg. Kom je even langs bij standnummer 121? Het studententeam staat vanaf 9.00 uur voor je klaar om antwoord te geven op al je vragen. Ook als je nog geen idee hebt wat je straks wilt studeren, helpen ze je op weg voor een eerste speurtocht in hbo-land.

De Onderwijsbeurs is in de Evenementenhal in Hardenberg. Je kunt met de trein komen of met de auto. Je ouders, vriend of vriendin zijn ook van harte welkom! De beurs is gratis voor iedereen maar je moet je wel even aanmelden. Op vrijdag kun je tot 17.00 uur terecht en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur.

Sara van Saxion op Insta

Benieuwd hoe zo'n dag op de Onderwijsbeurs er nou uit ziet? Vrijdag 4 oktober neemt student Sara je mee tijdens een Instagram take-over. Volg @SaxionNL op Instagram en mis niets!

Open dagen bij Saxion

Heb je geen tijd om naar Hardenberg te gaan? Houd dan de Studiekeuzebeurs in Utrecht (29 & 30 november) in de gaten. Ook daar is Saxion aanwezig.

Saxion bezoeken kan natuurlijk ook, beter zelfs. Zo proef je gelijk de sfeer op de hogeschool. Op woensdag 16 oktober van 16.00 tot 21.00 uur is er eerst nog een online voorlichting: het Online Oriƫntatie Event. Dat is het begin van ons voorlichtingsjaar. Kom digitaal rondsnuffelen tussen opleidingen, voltijd en deeltijd! Welkom op de open dagen

• Zaterdag 9 november in Deventer
  • Donderdag 14 november in Apeldoorn
  • Zaterdag 16 november in Enschede
Onderwijsbeurs

Wanneer is de Onderwijsbeurs 2024?

• Vrijdag 4 oktober 2024 van 09.00 tot 17.00 uur
  • Zaterdag 5 oktober 2024 van 09.00 tot 16.00 uur