technology day 1.jpg
Corporate

Kom naar de Saxion Technology Day: het perfecte uitje voor jong en oud

Leestijd Minuten

Kom zaterdag 5 oktober 2024, tijdens het Weekend van de Wetenschap, naar de Saxion Technology Day bij Saxion in Enschede. Of je nou jong of oud bent, bij Saxion ontdek je hoe technologische toepassingen onze wereld blijven innoveren en verbeteren. Zie en ervaar zelf hoe leuk en verrassend technologie kan zijn!

Wat is er te doen tijdens de Saxion Technology Day?

Ga met ons mee op ontdekkingstocht en maak kennis met de magische wereld van moderne technologie. Altijd al willen leren hoe je een robot kunt programmeren of je eigen flipperkast kunt maken? Dat kan allemaal! Daarnaast zijn er nog vele andere leuke workshops, spannende experimenten en interessante verhalen te beleven:

• Ontdek de wereld van VR en kom verschillende sporten en activiteiten in virtual reality doen;
  • Bouw je eigen brug over de riviersimulator, zonder natte voeten;
  • Leer programmeren met LEGO Mindstorm;
  • Maak kennis met een robothond en zie hoe technologie tot leven komt;
  • Ontcijfer geheime boodschappen met je eigen geheimschrift;
  • En nog veel meer!

Kom jij ook?

Het evenement is gratis, aanmelden is niet nodig. We zien je graag op zaterdag 5 oktober, vanaf 11.00 tot 16.00 uur op onze locatie Ko Wierenga, M.H. Tromplaan 28 in Enschede!

Meer informatie is te vinden op Saxion Technology Day 2024 | Hogeschool Saxion

Proef de sfeer!

Bekijk zelf hoe leuk en leerzaam de Saxion Technology Day is: