Hotspots

Studeren in Enschede, Deventer of Apeldoorn? We zetten regelmatig leuke hotspots in de schijnwerpers, zodat jij je stad beter leert kennen (en weet waar je moet zijn ;-)).

Alle artikelen in Hotspots

Maak kennis met het verhaal van Deventer aan de hand van grote murals Studentenleven

Maak kennis met het verhaal van Deventer aan de hand van grote murals

Ga jij studeren in Deventer en wil jij meer zien van de stad? In Deventer wordt het verleden, het heden en de toekomst in beeld gebracht door middel van enorme muurschilderingen.

Hotspot Wok& Studentenleven

Hotspot: Wok&

Er gaat weinig boven een echt goede wokmaaltijd. Het liefst eentje waarvoor je niet meer de deur uit hoeft en ook een beetje gezond is. De gebeden van redacteur Roxanne zijn verhoord, want sinds kort heeft Enschede zo’n fijne hotspot die aan al haar eisen voldoet: Wok&.

Hotspot: Kerstwinkel Enschede Studentenleven

Hotspot: It's all about Christmas 🎄

Sommige mensen vluchten het liefst naar een onbewoond eiland zodra ze Mariah Carey weer op de radio horen zingen, terwijl voor anderen het leven dan pas echt weer begint. Ben jij ook helemaal geobsedeerd met ‘the most wonderful time of the year’? Ren dan naar het Enschedese kerstparadijs It’s all about Christmas.