INTRO Apeldoorn 2023.jpeg

INTRO

De INTRO: de introductieweek bij Saxion waar nieuwe studenten hun studie, nieuwe klasgenoten, Saxion én hun nieuwe stad leren kennen. Lees hier de beste tips en ervaringen!

Alle artikelen van de INTRO

Kiki Hannink (fotografie: Thomas Busschers) Studentenleven

Column: redacteur Kiki ging op Goin': ’Perfect om vrienden te maken’

Wanneer je aan een nieuwe studie begint, is dat een goed moment om nieuwe vrienden te maken. Je leven verandert en je ontmoet veel nieuwe mensen. De app Goin' helpt je vrienden te maken, al voordat je aan je studie begint. Redacteur Kiki test de app alvast voor je.

INTRO Apeldoorn 2023.jpeg Studentenleven

Recap INTRO 2023: nieuwe studenten delen hun highlights

Het zit er weer op, de INTRO van 2023. Voor vele eerstejaars betekende deze week het begin van hun studententijd. Een ontzettend intensieve week met talloze nieuwe indrukken, een nieuwe school, nieuwe stad en nieuwe mensen om je heen. Vanaf vandaag begint het reguliere studentenleven; hét perfecte moment om nog even terug te blikken op vorige week.

Studentenleven

Vijf tips om medestudenten te ontmoeten tijdens je nieuwe studie

Het begin van een nieuwe studie kan spannend en overweldigend zijn. Naast het leren van nieuwe vakken en het ontdekken van je nieuwe school, is het belangrijk om nieuwe mensen te ontmoeten en vriendschappen te sluiten. Het opbouwen van een band met gelijkgestemde medestudenten kan je studententijd verrijken. In deze blog deelt Studentredacteur Elçin vijf handige tips om jou te helpen bij het ontmoeten van medestudenten.