Heb je een product of dienst geleverd aan Saxion en wil je een factuur sturen? Voor een vlotte en correcte betaling is het belangrijk dat je de factuur op de juiste manier naar ons stuurt.
Naast de wettelijke eisen die de overheid stelt, hanteert Saxion de onderstaande vereisten voor het in behandeling nemen van haar inkoopfacturen.
Do you want this information in English?
View English textOrdernummer
Saxion kan je alleen betalen als je een ordernummer hebt. Krijg je een opdracht of bestelling? Vraag je contactpersoon dan altijd om een ordernummer; het zogenaamde inkoopordernummer. Vermeld dat duidelijk op je factuur: eerst IKO, dan het nummer erachter. Bijvoorbeeld IKO 123456.
Let op: zonder IKO-nummer op de factuur kunnen wij je factuur niet in behandeling nemen. We sturen je factuur dan terug.
Digitale facturen
We ontvangen jouw factuur graag per e-mail via [email protected]. Vermeld in je mail ook altijd de naam van jouw contactpersoon en de juiste Saxion-afdeling.
Factureren per post
Bij uitzondering kun je de factuur per post toesturen naar:
Saxion
Dienst BSO / naam contactpersoon en afdeling
Postbus 70000
7500 KB Enschede
Betalingstermijn
Saxion houdt zich aan een betalingstermijn van 30 dagen.
Andere gegevens
- IBAN: NL51 ABNA 0490350453
- BIC: ABNANL2A
- Het BTW-nummer van Saxion is NL 008 773 609 B01
- Het KvK-nummer van Stichting Saxion is 38 02 4938
Inkoopvoorwaarden Saxion
Je kunt alleen producten en diensten leveren en factureren als je de Algemene Inkoopvoorwaarden van Saxion accepteert. Onze Financiƫle Administratie kan je meer vertellen over factureren en de afhandeling van jouw factuur. Heb je vragen? Stuur je factuur dan niet zomaar opnieuw! Neem eerst even contact op.
Contact
Bel de Financiƫle Administratie op 088 - 019 6400 of gebruik het contactformulier voor leveranciers.