Leverancier worden van Saxion

Over de afdeling Inkoop
De afdeling Inkoop is verantwoordelijk voor de tactische en strategische inkoop binnen Saxion. Zij voert aanbestedingen uit voor de gehele organisatie en adviseert op het gebied van inkoop en aanbestedingen. Tijdens aanbestedingen is de afdeling Inkoop het aanspreekpunt voor geïnteresseerden en inschrijvers. Tevens is de afdeling Inkoop verantwoordelijk voor het elektronisch inkoopbestelsysteem.

Leverancier worden
Wilt u als bedrijf uw producten of diensten onder de aandacht brengen van Saxion? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Inkoop. Wilt u inschrijven op de Nationale en Europese aanbestedingen van Saxion, ga naar de site TenderNed. Saxion publiceert hier al haar opdrachten.

Voorwaarden
Voor het leveren van producten en diensten aan Saxion zijn de Algemene Inkoopvoorwaarden van Saxion van toepassing;
Nederlandse versie: Algemene Inkoopvoorwaarden UT-Saxion (in PDF)
Enelse versie: General Purchasing Terms and Conditions UT-Saxion (in PDF)
Medio oktober 2016 heeft Saxion nieuwe Algemene Inkoopvoorwaarden ingevoerd. Naast een Nederlandse versie is er vanaf 
dit moment ook een Engelse versie beschikbaar. De oude Algemene Inkoopvoorwaarden zijn nog beschikbaar op internet voor orders voor oktober 2016.

Contact
Afdeling inkoop
088 - 019 3136
bestelweb@saxion.nl