Agenda

Lezing Studieroute Online Marketing met Wehkamp en Green Orange

09.06.2017  | 10.00-12.00 uur  | Harry Bannink Theater Saxion

Op vrijdag 9 juni vindt de volgende editie plaats van de Lezing Studieroute Online Marketing in het Harry Bannink Theater bij Saxion in Enschede. Met Joris Stigters van Wehkamp en Carlo Caunter van Green Orange.

Lezing Studieroute Online Marketing vrijdag 9 juni 2017

We hebben evenals de voorgaande edities weer twee sprekers uit de praktijk bereid gevonden een inspirerend verhaal voor jullie te vertellen.

Online marketing op het hoogste niveau bij Wehkamp
Wehkamp, het grootste online warenhuis van Nederland met 2 miljoen vaste klanten, ruim 450.000 bezoekers per dag en 8 miljoen verzonden pakketten per jaar. Het assortiment bestaat uit ruim 320.000 verschillende producten. Door de hoge bezoekersaantallen en het grote aantal verschillende producten wordt het hanteren van online marketing geavanceerder. Joris Stigters, online marketing manager bij Wehkamp, vertelt jullie hoe Wehkamp haar online marketing vormgeeft.
 

Van Saxion student naar eigen digital marketing bedrijf
'Green Orange'

Carlo Caunter, eigenaar en medeoprichter van het bedrijf digital marketing Green Orange. Het bedrijf is 12 jaar geleden opgericht en inmiddels al gevestigd in Oldenzaal, Utrecht en Londen. Green Orange heeft voor het tweede jaar op rij een eerste plaats verworven in de Emerce100. Carlo Caunter neemt jullie mee in zijn reis tijdens de afgelopen 12,5 jaar als ondernemer.

Datum : vrijdag 9 juni 2017
Tijd : 10.00 – 12.00 uur
Locatie : Harry Bannink Theater, Saxion (M.H. Tromplaan 28 in Enschede)
Voor: Studenten en geïnteresseerden
 

>> Lees meer in de uitnodiging of schrijf je nu gratis in via het aanmeldformulier. Neem het digitale of geprinte ticket mee naar de lezing, zodat deze bij de ingang kan worden gescand.