• Code

T.49247

• Aantal ECTS credits

5

De SBRM professional analyseert de complexiteit van de winkelpraktijk met behulp van de verschillende kengetallen met betrekking tot de omzet en lost de knelpunten voor een duurzame winstgevendheid binnen de winkelpraktijk op door adequate aanbevelingen op één of meerdere facetten van retail operations. De aanbevelingen zijn mede gebaseerd op de ontwikkelingen in de branche en technologie.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je berekent voor jouw organisatie de meest relevante kengetallen voor vestiging, logistiek, assortiment en personeel, en beoordeelt deze op basis van de door de organisatie gestelde norm, benchmark of formuleuitgangspunten.
2. Je onderzoekt mogelijke oorzaken tussen de verschillen in actuele kengetallen en de norm van de organisatie, zodat je zicht hebt op de verschillende facetten van retail operations.
3. Je adviseert jouw organisatie over aspecten van de retail operations. Dat doe je op basis van interne procesanalyses en relevante (technologische) ontwikkelingen binnen de branche.
4. Je geeft de te verwachten effecten van jouw advies weer in relevante kengetallen en je beoordeelt de effecten op een kwalitatieve manier.
5. Je presenteert in jouw organisatie de door jou opgestelde aanbevelingen ten aanzien van retail operations en beargumenteert deze.