• Code

T.55053

• Aantal ECTS credits

5

De module (E-)business 3 geeft de student meer inzicht in de dagelijkse retail praktijk. Daarbij wordt er gekeken naar verschillende businessmodellen en keuzes die gemaakt moeten worden tussen de winkel, webshop en het gebruik maken van een platform. De student ervaart de invloed van de winkeloperatie op het bedrijfsresultaat en hoe hij/ zij daarbij het verschil kan maken op de winkelvloer, online of via platformen. De student gaat tijdens de module (E-) business de opgedane kennis en ervaring in praktijkgerichte case studies toepassen. Daarnaast gaat de student gastcollege(s) bijwonen van retailers en op bedrijfsbezoek bij een retailer in de regio.

Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

1.b.7 Met anderen samenwerken om ideeën te ontwikkelen en deze in de praktijk te brengen.
1.c.4. Uitvoeren van activiteiten die bijdragen aan het creëren, leveren of behouden van toegevoegde waarde aan de gewenste doelgroep binnen de geformuleerde (e)businessdoelstellingen.
1.c.7 Op onafhankelijke wijze handelen en werken om doelen te bereiken, intenties vast te houden en geplande taken uit te voeren.
1.c.8 Veerkrachtig blijven onder druk, bij tegenslag en bij tijdelijke mislukking.
1.c.9 Blijk geven van doeltreffende communicatie, overredingskracht, onderhandelingsvaardigheden en leiderschap.