• Code

T.56517

• Aantal ECTS credits

5

De student kan basiskennis van samenwerking in een team toepassen, waarbij de eigen rol als aankomend professional in sociaal werk, de eigen kwaliteiten en valkuilen in de samenwerking worden herkend. Daarnaast kan de student groepsprocessen analyseren. De studenten presenteren dit aan hun peergroep (bestaande uit ca. 5 studenten) waarin de onderwerpen met betrekking tot de criteria allemaal aan bod komen. De studenten nemen deze presentatie op en leveren deze in.

Toetsvorm Presentatie/Presentation/Präsentation (PR)

Toetscriteria

De toetscriteria van deze individuele toets zijn gebaseerd op de volgende leeropbrengsten:

5BK6: Je hebt kennis van resultaatgericht werken en het belang van samenwerkingsverbanden.

5BT4: Je bent in staat om stappen in het samenwerkingsproces te beschrijven.

5BT5: Je kunt eisen/kaders van en aan samenwerkingsdoelen benoemen m.b.t effectief en efficiënt samenwerken.

6BK2: Je hebt basiskennis van groepsdynamische processen binnen samenwerkingsverbanden.

6BL1: Je bent je bewust van je eigen kwaliteiten en valkuilen binnen de samenwerking.

6BO1: Je bent in staat om je eigen rol en die van anderen binnen een samenwerkingsvorm in de eigen organisatie te analyseren en aan te geven hoe deze bijdragen aan de samenwerking binnen de eigen discipline.