• Code

    T.53860

  • Aantal ECTS credits

    5

Nu jullie Customer journey hebben afgerond, gaan jullie verder inzoomen op de customer journey van retailers, daarnaast nemen we jullie mee in de wereld van de klant, wat denkt/voelt hij/zij hoe kun je dit beinvloeden als marketeer. We gaan dit doen door jullie zelf een marketing bureau op te laten richten en voor een gekozen retailer de beste activaties te laten ontwikkelen per fase (SEE-THINK-DO-CARE) in de customer journey. Jullie gaan dit als team agile en projectmatig aanpakken met de SCRUM methodiek. Met als doel om elke week tot de beste activatie te komen en uiteindelijk een zelfsturend team te worden.

Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

Prestatie 1: Bepaalt criteria voor het maken van een keuze waarbij hij rekening houdt met de passendheid. Prestatie 2: Toetst de oplossingsrichtingen adhv de opgestelde criteria. Prestatie 3: Kiest een oplossingsrichting en onderbouwt hoe deze bijdraagt aan de (e)businessdoelstellingen. Prestatie 4: Werkt uit hoe de (sub)doelstellingen kunnen worden gerealiseerd in gerichte acties (in planvorm) die geïmplementeerd kunnen worden