• Code

    T.53852

  • Aantal ECTS credits

    5

In deze module gaan we in op het marketingbeleid van een E-commerce en Retail organisatie. Met hierin de onderdelen marktsegmentatie en doelgroep keuze, merkenbeleid en positionering in Retail. Gevolgd door kanaal- en formatstrategie. Je gaat herkennen wat een E-commerce en Retail organisatie doet aan zijn communicatiebeleid, presentatiebeleid, assortimentsbeleid, prijs- en productbeleid. Deze keuzes kan je begrijpen om de interne context van een E-commerce en Retail organisatie te begrijpen.
Toetsvorm Digitaal/Digital (D)

Toetscriteria

1.a.3 Analyseren, interpreteren en presenteren (inzichten opstellen) van de verkregen data vanuit de voor de eigen organisatie relevante interne omgeving in relatie tot de (e)businessdoelstellingen van de eigen organisatie.
1.a.4  Concluderen welke inzichten mogelijk bijdragen aan het behalen van de (e)businessdoelstellingen.
1.a.6 Kennis en hulpmiddelen combineren om waardevolle effecten te bereiken.