• Code

T.56523

• Aantal ECTS credits

1

De student bespreekt het eigen ontwikkelingsproces met de praktijkbegeleider in een video-opname van 15 minuten met de praktijkbegeleider met behulp van verschillende belangrijke, betekenisvolle ervaringen uit de studie en uit de praktijk. Hiermee laat de student zien dat hij/zij verschillende reflectiemethoden kan gebruiken voor zijn/haar eigen professionele ontwikkeling. Op basis van de analyse en verkregen inzichten presenteert de student een plan met duidelijk geformuleerde professionele leerdoelen, inclusief passende activiteiten om de eigen professionele ontwikkeling vorm te geven. Het behalen van deze toets is voorwaardelijk om te mogen starten met het afstuderen in het tweede leerjaar.

Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

De toetscriteria van deze individuele toets zijn gebaseerd op de volgende leeropbrengsten:

8BT1: Je hebt op een gestructureerde manier kennisgemaakt met verschillende reflectiemethoden en deze toegepast om inzicht te krijgen in je eigen handelen.

8BT2: Je bent in staat om op basis van reflectie te komen tot leerdoelen met betrekking tot je professioneel handelen en een plan om op te stellen om hier aan te werken.

8BT3: Je bent in staat om op basis van reflectie te benoemen welke leerstijl en leervoorkeuren je hebt.

8BC1: Je communiceert over je eigen handelen en eigen professionele ontwikkeling middels het opstellen van leerdoelen en het schrijven van een reflectie.

1BC4: Je bent je bewust dat diversiteitsbewuste communicatie van belang is voor het sociaal werk.

9BL1: Je bent je bewust van het belang van het hebben van onderzoekende houding ten aanzien van praktijkvraagstukken voor jouw rol als sociaal werker.

1BL1: Je bent je ervan bewust dat kernwaarden van invloed zijn op de uitvoering van het beroep Social Work.

9BT3: Je bent in staat om onderzoeksresultaten te lezen en te benoemen.