• Code

    T.54499

  • Aantal ECTS credits

    5

Tijdens het eerste jaar van je opleiding heb je kennis gemaakt met de verschillende aspecten van de e-commerce- en Retailbranche. Je hebt inzicht gekregen in (shopper)marketing, de winkeloperatie, de datastromen en de financiƫle huishouding van Retailer. Je hebt inzicht gekregen in de customer journey en je hebt voor opdrachtgevers gewerkt aan een verbetering van de customer journey. Daarnaast heb je gekeken naar de ontwikkelingen in de markt en naar het concurrentieveld. Al deze kennis en inzichten ga je gebruiken in de module Global Retail. Je gaat in deze module kijken wat mogelijke internationale invloeden zijn op de markt en het consumentengedrag. Daarnaast ga je in de praktijk te zien welke trends en ontwikkelingen er nu op het gebied van e-commerce en Retail zijn en hoe deze wereld aan het veranderen is. Vervolgens ga je ook zien welke drivers invloed kunnen gaan hebben op de toekomst van deze markt. Je gaat internationale best-practices zoeken, bekijken en beoordelen. De inzichten die je hebt opgedaan koppel je aan je eigen (stage)bedrijf en persoonlijke toekomst. Verder leer je in deze module op professionele wijze communiceren in de Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling.

Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

De toetsing van de module bestaat uit drie opdrachten, let op alle drie de opdrachten dien je met een voldoende af te ronden. In de module Global Retail ontwikkel je een Vlog, een Benchmark en een Magazine met hierin de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van E-commerce en Retail binnen een gekozen thema.