• Code

    T.53859

  • Aantal ECTS credits

    5

De student maakt kennis met de complexiteit van de dagelijkse Retail en e-commerce praktijk. De student ervaart de invloed van de winkeloperatie op het bedrijfsresultaat en hoe je het verschil kunt maken op de winkelvloer met je concurrentie. De student leert de instrumenten kennen om de kritische prestatie-indicatoren te beïnvloeden. En bovenal merkt de student dat Retail mensenwerk is. Middels het analyseren en interpreteren van de verkregen data kan de student diverse onderbouwde en concrete initiatieven presenteren. 

Toetsvorm Digitaal/Digital (D)

Toetscriteria

De module (E)Business – Marketing 2 wordt afgesloten met een schriftelijke tentamen. Het betreft een individueel tentamen waarbij de student 35 vragen dient te beantwoorden over de besproken en behandelde lesstof. Randvoorwaarde voor het toekennen van het resultaat van het tentamen is:

  • Certificaat e-learning “Retouren”  (E-Academy/Thuiswinkel.org) behaald en geüpload op Blackboard
  • Geslaagd voor de module "Rendabel online ondernemen Non-Food en Vers" (E-Academy/Thuiswinkel.org) en geüpload op Blackboard.