• Code

T.49207

• Aantal ECTS credits

1

De FM-professional stemt het aanbod continu af op de nieuwe mogelijkheden en vraag vanuit de markt. Is proactief als leverancier en heeft een ondernemende houding.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je analyseert de bedrijfsvoering van je organisatie via managementrapportages en/of klanttevredenheidsonderzoeken, om een beeld te krijgen van de huidige performance.
  2. Je identificeert relevante (technologische) ontwikkelingen op het vakgebied van facilitymanagement door deskresearch en vertaalt deze naar kansen voor de dienstverlening.
  3. Je analyseert de huidige en gewenste klantbeleving via interviews met de eindgebruiker en vertaalt dit naar een verbeterde dienstverlening.
  4. Je stelt een businesscase op voor mogelijke verbeteringen, inclusief een investerings-, impact- en risicoanalyse en de make- or buy-beslissing.
  5. Je presenteert de businesscase overtuigend.
  6. e reflecteert op je ondernemende houding.