• Code

T.52520

• Aantal ECTS credits

5

De technisch hbo-professional ontwerpt op basis van een relevant, complex vraagstuk in de beroepscontext een onderzoeksplan met duidelijke afbakening en een heldere onderzoeksaanpak.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je analyseert een relevant, complex vraagstuk uit de beroepspraktijk vanuit verschillende perspectieven.
  2. Je geeft aan wat (inter-)nationale wet- en regelgeving, normen en richtlijnen zijn die van belang zijn voor jouw vraagstuk en bepaalt welke je meeneemt naar je onderzoeksvoorstel.
  3. Je formuleert een bij jouw praktijkprobleem passende probleemstelling,  doelstelling en onderzoeksvragen.
  4. Je stelt een onderzoeksaanpak op waarin je een realistische  project charter, planning, haalbaarheid en het verkregen commitment bij de opdrachtgever aangeeft.