• Code

T.49206

• Aantal ECTS credits

5

De CE-professional onderzoekt het consumentengedrag voor de organisatie en weet hoe mensen kopen, wat ze kopen, waar ze kopen, wanneer ze kopen en waarom ze kopen.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je analyseert aan de hand van sociologische, psychologische aspecten en beïnvloedingsstrategieën in welke mate je eigen koopgedrag beïnvloed wordt.
  2. Je analyseert in welke mate jouw organisatie in haar marketing (on)bewust gebruik maakt van beïnvloedingsstrategieën.
  3. Je maakt een analyse van relevante trends en ontwikkelingen in consumentengedrag.
  4. Je beoordeelt communicatie-uitingen van en experimenten bij jouw eigen en overige organisaties waarin beïnvloedingsstrategieën zijn gebruikt.
  5. Je geeft jouw bedrijf advies op welke manier zij gebruik kunnen maken van consumentengedrag en beïnvloedingstrategieën om de klant te overtuigen. Je baseert je advies op relevante trends, ontwikkelingen en best practices.