• Code

    T.49203

  • Aantal ECTS credits

    5

De CE-professional voert een onderzoek uit en met de uitkomsten hiervan adviseert hij de organisatie over het verhogen van de klantloyaliteit en stelt hij een marketingplan op.
Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1.     Je ontwerpt een conceptueel model dat past bij ‘klantloyaliteit’ binnen de context van het bedrijf waar jij werkzaam bent op basis van oriënterend kwalitatief onderzoek en relevante, (inter)nationale, wetenschappelijke bronnen vanuit diverse invalshoeken belicht.
2.    Je analyseert kwantitatieve gegevens over klantloyaliteit met behulp van SPSS met als doel om inzicht te krijgen in aspecten van klantloyaliteit en de samenhang hiertussen.
3.    Je concludeert op basis van kwantitatieve gegevens uit je onderzoek met als doel het beantwoorden van de centrale onderzoeksvraag.
4.    Je reflecteert kritisch op de kwaliteit van het door jou uitgevoerde onderzoek door de bruikbaarheid, validiteit en betrouwbaarheid ervan te bepalen.
5.    Je vertaalt de conclusies van jouw onderzoek in bruikbare toepassingen op het gebied van marketing, zodat de loyaliteit van klanten van jouw bedrijf wordt verhoogd.