• Code

T.54195

• Aantal ECTS credits

1

De FM-professional analyseert de eigen facilitaire organisatie en de performance van de dienstverleningsproces-sen en adviseert de organisatie hoe dit te verbeteren

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je analyseert de eigen facilitaire organisatie op basis van een passend organisatieanalyse model.
2. Je analyseert de performance van dienstverleningspro-cessen voor verschillende klantgroepen aan de hand van passende modellen.
3. Je vertaalt de uitkomst van een performance analyse van dienstverleningsprocessen naar financiƫle conse-quenties.
4. Je geeft aanbevelingen voor verbeteringen van de klantbeleving en van de performance van dienstverle-ningsprocessen met daarbij aandachtspunten voor implementatie.
5. Je ontwerpt een dashboard met sturingsindicatoren om de klantbeleving en de performance van dienstverle-ningsprocessen te meten en beschrijft de borging van de kwaliteitscyclus.