• Code

    T.54191

  • Aantal ECTS credits

    5

De TM-professional legt de rol van diverse organisaties in de distributieketen van toerisme uit en herkent uitdagingen waarvoor deze organisaties worden gesteld in het leveren van een passend toeristisch product. Vertaalt deze trends en ontwikkelingen naar aandachtspunten voor de eigen organisatie.

Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria


1. Je geeft je onderbouwde mening over ontwikkelingen in de toeristische sector waarbij je de mening relateert aan minimaal 1 van de kernwaarden gastvrij verbinden, betekenisvol ondernemen of technologische innovaties.

2. Je vat de belangrijkste trends en ontwikkelingen binnen een van subsectoren uit de toerismebranche samen en beargumenteert wat de invloed hiervan is op de eigen organisatie.

3. Je analyseert de overeenkomsten en verschillen mbt een ontwikkeling in de toeristische sector en geeft jouw kritische onderbouwde mening over de betekenis en oorzaak hiervan.

4. Je toont aan dat je beschikt over een visie op de kernwaarden ‘gastvrij verbinden’, ‘betekenisvol ondernemen’ en ‘technologisch veranderingen’ en onderbouwt welke veranderingen je ziet in de fases van de travel journey en de “nieuwe” spelers die daarin een prominentere rol gaan spelen.

5. Je adviseert de organisatie over mogelijke kansen/bedreigingen ten aanzien van een trend/ontwikkeling binnen de subsector en doet aanbevelingen hoe de organisatie hierop kan inspelen.