• Code

T.53610

• Aantal ECTS credits

3

De ELT-professional analyseert zelfstandig een complex, relevant vraagstuk in zijn beroepscontext, adviseert de stakeholders over mogelijke oplossingen en ontwerpt, verifieert en realiseert deze zelfstandig.
Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je analyseert een relevant en complex vraagstuk uit het beroepenveld.

2. Je signaleert op basis van onderzoek ontwikke-lingen en neemt deze mee in de afweging (met relevante stakeholders) tot een passende oplossing.

3. Je stelt op basis van de zelfstandig uitgevoerde en kritische analyse, de aanpak op voor het vraagstuk.

4. Je vertaalt de opgestelde aanpak naar imple-menteerbare oplossingen voor de organisatie en betrekt de verschillende actoren hierbij.

5. Je reflecteert op je eigen professionele ontwikke-ling om te sturen op veranderingen/ vernieuwin-gen in relatie tot de context van collega professi-onals, een team, afdeling, organisatie, branche of maatschappij.

6. Je toont je een gelijkwaardige gesprekspartner met collega-professionals over het onderzoek, de resultaten, de aanbevelingen vanuit de bredere en kritische blik op de werkomgeving.