• Code

T.54088

• Aantal ECTS credits

3

De tourism management professional brengt een evidence based advies over een complex tourism managementvraagstuk aan de organisatie uit. De professional analyseert hiervoor relevante theorie en verricht zelfstandig onderzoek in de praktijk. De professional overziet de financiƫle consequenties van het advies en reflecteert op zijn eigen handelen en de waarde van het advies.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1.    Je analyseert een relevant en complex vraagstuk bij je opdrachtgever.
2.    Je voert zelfstandig een onderzoek omtrent jouw vraagstuk uit.
3.    Je adviseert je opdrachtgever op gebied van het door jou onderzochte vraagstuk, waarbij je je baseert op jouw onderzoek.
4.    Je reflecteert op je eigen professionele ontwikkeling om te sturen op vernieuwingen in relatie tot de context van collega professionals, een team, afdeling, organisatie, branche of maatschappij.
5.    Je toont je een gelijkwaardige gesprekspartner met collega-professionals over het onderzoek, de resultaten, de aanbevelingen vanuit de bredere integratieve reflectie.