• Code

T.54085

• Aantal ECTS credits

3

De CE professional implementeert zelfstandig ontwikkelde oplossingen voor relevante, complexe, commerciële vraagstukken in een instelling of organisatie uit de beroepscontext en signaleert, op basis van zelfstandig uitgevoerd onderzoek, trends en ontwikkelingen in een (commerciële) omgeving, die van invloed kunnen zijn voor een organisatie of instelling en brengt deze onder de aandacht van de relevante gremia.
Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je analyseert een relevant en complex commercieel vraagstuk voor een instelling of organisatie uit het beroepenveld
  2. Je signaleert op basis van onderzoek ontwikkelingen en brengt de gesignaleerde ontwikkelingen onder de aandacht van relevante gremia met het doel te komen tot een passende oplossing.
  3. Je verzamelt relevante data en stelt op basis van een zelfstandig uitgevoerde analyse de resultaten van je onderzoek op, die antwoord geven op de centrale vraag en leiden tot een conclusie ten aanzien van je onderzoek.
  4. Je vertaalt de opgestelde conclusie naar implementeerbare adviezen voor de instelling of organisatie en betrekt de verschillende actoren hierbij.
  5. Je reflecteert op je eigen professionele ontwikkeling om te sturen op vernieuwingen in relatie tot de context van collega professionals, een team, afdeling, organisatie, branche of maatschappij.
  6. Je toont je een gelijkwaardige gesprekspartner met collega-professionals over het onderzoek, de resultaten, de aanbevelingen vanuit de bredere integratieve reflectie.