• Code

T.54829

• Aantal ECTS credits

3

De MT-professional implementeert (of maakt een aanzet tot implementatie van) zelfstandig ontwikkelde oplossing(en) voor een relevant, complexe vraagstuk in de beroepscontext en adviseert de relevante stakeholders over bruikbaarheid van de implementatie en vervolgstappen.

Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

1. Je analyseert een relevant en complex vraagstuk voor een organisatie uit het beroepenveld.

2. Je signaleert op basis van onderzoek ontwikkelingen en neemt deze mee in de afweging (met relevante stakeholders) tot een passende oplossing.

3. Je stelt op basis van de zelfstandig uitgevoerde en kritische analyse, de implementeerbare oplossingen op voor het vraagstuk.

4. Je vertaalt de opgestelde conclusies naar implementeerbare maatregelen voor de instelling of organisatie en betrekt de verschillende actoren hierbij

5. Je reflecteert op je eigen professionele ontwikkeling om te sturen op veranderingen/ vernieuwingen in relatie tot de context van collega professionals, een team, afdeling, organisatie, branche of maatschappij.

6. Je toont je een gelijkwaardige gesprekspartner met collega-professionals over het onderzoek, de resultaten, de aanbevelingen vanuit de bredere en kritische blik op de werkomgeving.