• Code

T.56405

• Aantal ECTS credits

5

Het opstellen van een aangifte inkomstenbelasting aan de hand van aangeleverde data. De in de aangifte gemaakte keuzes worden onderbouwd met behulp van wetteksten in een separaat verantwoordingsverslag. Tevens dient een vraag m.b.t. omzetbelasting te worden beantwoord.
Toetsvorm Schriftelijk/Written/Klausur (S)

Toetscriteria

1. De student kan voor een DGA en zijn/haar partner relevante gegevens selecteren (uit een aangeleverde dataset) en deze verwerken in een aangifte inkomstenbelasting.
  2. De student kan in de aangifte inkomstenbelasting gemaakte keuzes onderbouwen en verantwoorden met behulp van een verwijzing naar relevante wet- en regelgeving.
  3. De student kan een aan de casus gerelateerd vraagstuk m.b.t. de omzetbelasting beantwoorden met behulp van een verwijzing naar relevante wet- en regelgeving.