• Code

T.31499

• Aantal ECTS credits

3

De student materialiseert (constructie, materiaalkunde en productietechnieken) een ontwerp van een product in (vernieuwende) materialen.
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

De student is in staat om:

• Een goede vertaalslag te maken tussen bestaand product en nieuwe uitwerking. (serie grootte en prijsstelling).

• Het bestaande product volgens P123CMIEP te analyseren naar de nieuwe materialisatiedoelen.

• Volgens P123CMIEP, navolgbaar te denken over abstracte layout, gewenste EP en gebruiksinteractiekaarten.

• De beste MAPR overzichtelijk neer te zetten t.o.v. alternatieven.

• Aannemelijk te maken dat het shapingproces geschikt en uitvoerbaar is voor de gedachte vorm.

• Aannemelijk te maken dat het joiningproces geschikt en uitvoerbaar is voor de gedachte krachtdoorleiding.

• Aannemelijk te maken dat het surfacetreatmentproces geschikt en uitvoerbaar is voor het onderdeel.

• Wen matrijs in detail toe te lichten, en de gedachte krachtdoorleiding te vertalen naar simulations en/of een controle(hand)berekening voor de kritische punten.

• Op verschillende niveau's na te denken over materiaalkeuze. Materiaal moet in detail bepaald zijn, Corrosie en leveringstoestand moeten benoemd zijn.