ARC: Stage 2

• Code

T.56166

• Aantal ECTS credits

De ‘toets’ Stage bestaat uit vier stappen:
a. Formulier voorstel stageplaats (v/nv)
b. Plan van aanpak Stage (v/nv)
c. Stagedeelname (v/nv)
d. Stagereflectieverslag inclusief Dagverantwoording (cijfer)
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

1. De student kan zich professioneel en proactief opstellen in een beroepssituatie.
2. De student heeft overzicht over alle lopende werkzaamheden en kan de eigen werkzaamheden daarbinnen plaatsen.
3. De student kan effectief communiceren met verschillende groepen, zoals de projectleider, het publiek, het bevoegd gezag, etc.
4. De student kan reflecteren op het eigen functioneren in de beroepspraktijk en kan reflectieresultaten vertalen naar ontwikkelpunten.
5. De student kan reflecteren op de beroepspraktijk en naar aanleiding hiervan ontwikkelpunten formuleren.
6. De student is vaardig in de meest voorkomende veldwerkzaamheden.
7. De student is breed inzetbaar in het archeologisch werkveld.
8. De student kan eigen taken en werkzaamheden in een bredere context plaatsen (wettelijke regelgeving rondom project, visie van het bedrijf, etc.).