Creatief agogisch werken

T.56478

• Aantal ECTS credits

5

Gedurende het studiejaar voeren de studenten bij de eerste vier creatief agogische disciplines een kleine creatief agogische interventie uit in subgroepen. Studenten zorgen dat ze in ieder geval een interventie voor de primaire leefomgeving, één voor netwerken en één voor een gemeenschap uitvoeren. De uitgevoerde interventies worden afgetekend. Deze afgetekende interventies zijn voorwaardelijk voor de toetsing.

De toetsing bestaat uit het uitvoeren van een creatief agogische interventie voor de primaire omgeving, een netwerk of een gemeenschap. Studenten werken in een subgroep en krijgen willekeurig een bestaande analyse toebedeeld op één van deze niveaus (primaire leefomgeving, netwerk, gemeenschap). Op basis van deze analyse bepaalt de subgroep hoe het welzijn te bevorderen door een doelstelling te formuleren en een creatief agogische interventie te kiezen. De gekozen interventie voert de subgroep uit met medestudenten.

Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

De toetscriteria van deze groepstoets zijn gebaseerd op de volgende leeropbrengsten:

2BO1: Je kunt op basis van een bestaande analyse aangeven hoe het welzijn binnen de primaire leefomgeving bevorderd kan worden.

3BO1: Je kunt op basis van een bestaande analyse aangeven hoe het welzijn binnen een netwerk bevorderd kunt worden.

4BO2: Je kan op basis van een bestaande analyse aangeven hoe het welzijn binnen gemeenschap bevorderd kan worden.