• Code

T.56949

• Aantal ECTS credits

2

Gezien de plaatsing van het semester binnen de curricula van de verschillende opleidingen (derde en/of vierde studiejaar) wordt ervan uitgegaan dat de deelnemende studenten een gedegen inzicht en kennis van hun opleiding hebben en dit binnen een interdisciplinair project kunnen aantonen. Deze kennis wordt gebruikt om een vraagstuk uit de onderzoekspraktijk op te lossen. Als we naar de piramide van Miller kijken, beslaat de beoordeling met name het bovenste deel (Shows How and Does) van de piramide. Hiervoor is zeker kennis (Knows en Knows How) nodig, maar dit wordt niet expliciet getoetst.
Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

De student voert onderzoek uit met behulp van een passende onderzoeksmethodiek en onderbouwt deze keuze en de genomen stappen; De student verzamelt, analyseert en verwerkt relevante informatie op herleidbare wijze; De student past kennis uit het eigen vakgebied toe en onderbouwt zijn keuzes; De student heeft een innovatieve oplossing of probleemoplossende aanpak aangedragen; De student communiceert op een respectvolle, doelgerichte en professionele manier met alle interne en externe belanghebbenden; De student neemt binnen de groep de verantwoordelijkheid voor zowel de (deel)oplossingen als de processen; De student reflecteert op zijn handelen en past dit handelen op basis van deze reflectie aan.