Kritische reflectie

T.56475

• Aantal ECTS credits

5

De toets bestaat uit een mondeling waarbij de student in 10 minuten tijd een presentatie houdt, en als een filmpje opneemt, over de vier reflectieverslagen. Voorwaardelijk is dat de student vier reflectieverslagen inlevert over vier verschillende thema’s en met vier verschillende reflectiemethoden.

Toetsvorm Mondeling/Oral/Mündlich (M)

Toetscriteria

De toetscriteria van dit individuele assessment zijn gebaseerd op de volgende leeropbrengsten:

8BT1: Je hebt op een gestructureerde manier kennisgemaakt met verschillende reflectiemethoden en deze toegepast om inzicht te krijgen in je eigen handelen.

8BT2: Je bent in staat om op basis van reflectie te komen tot leerdoelen met betrekking tot je professioneel handelen en een plan om op te stellen om hier aan te werken.

8BT3: Je bent in staat om op basis van reflectie te benoemen welke leerstijl en leervoorkeuren je hebt.

8BC1: Je communiceert over je eigen handelen en eigen professionele ontwikkeling middels het opstellen van leerdoelen en het schrijven van een reflectie.