• Code

T.55500

• Aantal ECTS credits

5

Jullie voeren de opdracht uit in vier fasen. In fase 1 vergaren jullie kennis over het onderwerp door middel van grondig onderzoek middels literatuurstudie, observaties en een interview met een professional/opdrachtgever. In fase 2 voeren jullie op basis van de vergaarde onderzoeksresultaten een Risico Inventarisatie & Evaluatie (RI&E) uit bij een zelf gekozen organisatie. In fase 3 presenteert elk team de RI&E en de belangrijkste verbetermaatregelen waarover jullie peer reviews ontvangen en geven. In fase 4 schrijven jullie een facilitair Beheersplan voor de organisatie. Je levert in elke fase tussen- en eindproducten op: in fase een 1 een onderzoeksrapportage, in fase 2 een RI&E, in fase 3 een presentatie en peer reviews, en in fase 4 een Facilitair Beheersplan.
Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

a) De student kan een RI&E uitvoeren waarbij risico’s in een organisatie geanalyseerd, geclassificeerd en geprioriteerd worden.
b) De student kan een Beheersplan met beheersmaatregelen schrijven.
a) De student laat zien dat hij bevindingen en aanbevelingen mondeling kan presenteren.
d) De student laat zien dat hij in staat is om kritisch feedback te geven op het werk van een medestudent.