• Code

    T.29129

  • Aantal ECTS credits

    3

Het vak PMC Analyse wordt afgerond middels het inleveren van een drietal verslagleggingen van de opdrachten in een drietal verschillende formats
Toetsvorm Presentatie/Presentation/Präsentation (PR)

Toetscriteria

Professionele vaardigheden: project management, presenteren, plannen, argumenteren, ethiek en techniek, evalueren

Bedrijfskunde en Marketing: marketing, product strategie, marktonderzoek

Onderzoek: onderzoeksvaardigheden

Methoden en technieken: ontwerpmethodologie, creativiteitstechnieken

Vorm en Functie: vormleer, designgeschiedenis, beleving

Gebruiker en gedrag: human factors en ergonomie, gebruiksonderzoek, interactieontwerp

Nadruk op:

inzichten verwerven in productcategorieën,

inzicht krijgen in manieren van informatie verzamelen,

inzicht krijgen in informatie analyse,

inzicht krijgen in specifieke doelgroep kenmerken,

het zoeken van relevantie onderzoeks-publicaties,

verwerken van data op een beeldende manier,

inzichten toe kunnen passen in de argumentatie van gemaakte keuzes in het ontwerpproces

In en uit zoomen op het ontwerpproces