Geweld binnen systemen

T.55373

• Aantal ECTS credits

5

In deze toets laat de student zien in staat te zijn om een systeemgericht gesprek te voeren, waarbij er sprake is van een ontwrichte situatie binnen het systeem. Dit doet de student middels een opname van een gesprek van 20 minuten. De opname mag bestaan uit meerdere fragmenten. De student ontvangt vooraf aan het gesprek een casus. Met deze voorinformatie kan de student het intakegesprek voorbereiden en voeren.

Toetsvorm Assessment (AS)

Toetscriteria

De toetscriteria van deze individuele toets zijn gebaseerd op de volgende leeropbrengsten:

2CC1 Je kunt verschillende methodische gesprekstechnieken (online) toepassen binnen de primaire leefomgeving.

2CC4 Je kunt je communicatie aanpassen aan de sociale en culturele aspecten van betrokkenen binnen de primaire leefomgeving.

2CC5 Je kunt signalen van verstoord welzijn bespreekbaar maken in de primaire leefomgeving van de client waarbij rekening wordt gehouden met biopsychosociale factoren

2CC6 Je kunt je communicatie aanpassen aan de sociale en culturele aspecten van betrokkenen binnen informele netwerken.

2CT6 (Voorbereiding van 3CC1) Je kunt in een gesimuleerde situatie laten zien dat je methodische gesprekvoering kunt toepassen.

2CT7 Je kunt in een gesimuleerde omgeving de meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling hanteren.