Intieme onderwerpen

T.55374

• Aantal ECTS credits

5

De student kan in een gesprek van een half uur met een assessor a.d.h.v. het eigen dossier, duidelijk maken, welke aspecten van seksualiteit, intimiteit en agressie een rol spelen in de eigen ontwikkeling als social worker.

In het dossier heeft de student opdrachten en casuïstiek opgenomen, die de student gedurende de lesperiode heeft verzameld.

Er wordt pas een mondeling assessment afgenomen, als het dossier compleet is en is ingeleverd bij de beoordelende docent. Zie Brightspace voor de vereiste inhoud van het dossier. Het dossier dient voorafgaand aan het mondeling assessment te worden ingeleverd in BB. Dit kan enkel in week 1.08 (toetskans voor studenten die deze toets in voorgaande studiejaren niet hebben behaald), week 4.07 (voor de eerste kans) en in 4.09 (voor de tweede kans).

Toetsvorm Mondeling/Oral/Mündlich (M)

Toetscriteria

De toetscriteria van deze individuele toets zijn gebaseerd op de volgende leeropbrengsten:

2CC5 Je kunt signalen van verstoord welzijn bespreekbaar maken in de primaire leefomgeving van de client waarbij rekening wordt gehouden met biopsychosociale factoren.

2CL4 Je bent je bewust dat je als sw-er invloed hebt op de beeldvorming m.b.t. seksualiteit en intimiteit binnen de gemeenschap.

2CK6 Je hebt kennis van de verscheidenheid in beleving van seksualiteit en intimiteit en de invloed van culturele aspecten op deze beleving.

2CT7 Je kunt in een gesimuleerde omgeving de meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling hanteren.

2CC8 Je laat in je basishouding zien dat je weet hoe je om gaat met agressie binnen de rol van sw-er.