• Code

T.55504

• Aantal ECTS credits

5

De studenten geven een advies aan de facilitaire dienst van een organisatie hoe ze het comfort op werkplek (bezetting, comfort werkplek, productiviteit, veiligheid, gezondheid, vitaliteit)) in een gebouw kunnen meten door de toepassing van technologie zodat er een smart, comfortabele werkplek ontstaat.
Toetsvorm Portfolio (PF)

Toetscriteria

De student beschrijft de wensen en behoeften van een gebruiker tav een gebouw. De student gaat deze behoefte van de gebruiker meten. De student onderzoekt welke technologie toegepast kan worden in een kantoorgebouw, zodat er gemeten kan worden.  De student bedenkt een concept. De student leert hoe data-analyse en de rol van een FMIS van belang zijn. De student kent de mogelijkheden van een dashboard en kent de mogelijkheden van prestatieborging.