• Code

T.55537

• Aantal ECTS credits

5

Er wordt een adviesbrief geschreven waarin de IB-ondernemer wordt meegenomen in de fiscale en juridische gevolgen die zijn verbonden aan staking van de onderneming. Hierbij worden de fiscaal voordeligste opties aangereikt door middel van een duidelijke en goed leesbare brief.
Toetsvorm Digitaal/Digital (D)

Toetscriteria

• De student adviseert over de fiscaal-juridische gevolgen van omzetting van een eenmanszaak in een v.o.f. of maatschap
  • De student adviseert over de fiscaal- juridische gevolgen van uittreding uit of toetreding tot een personenvennootschap
  • De student adviseert over de fiscaal-juridische gevolgen van omzetting van een eenmanszaak of personenvennootschap in een B.V.
  • De student kan fiscaal- juridische wet- en regelgeving omzetten in een voor de klant begrijpelijke en leesbare tekst.