• Code

    T.45491

  • Aantal ECTS credits

    5

Het beroepsproduct dat voor deze leerlijn wordt opgeleverd is een portfolio bestaande uit:

A. Uitgeschreven didactisch concept, waarin het hoe, wat en waarom per onderdeel van het spinnenweb van Van den Akker (2003) wordt beschreven.

B. Opzet van de evaluatie en weergave van de uitkomsten van kwalitatieve data-verzameling over het didactisch concept

C. Verantwoording en uitkomsten van analyse van de sterke en zwakke punten op basis van de verzamelde kwalitatieve data.

D. Onderbouwde aanbevelingen tot versterking van het didactisch concept waarin de rol van onderwijskundig leider ook wordt toegelicht.

Toetsvorm Werkstuk/Report/Bericht (W)

Toetscriteria

1.1 Correcte toepassing spinnenweb

1.2 Eigentijds didactisch concept

1.3 Onderbouwing over het hoe van het didactisch concept

1.4 Onderbouwing en consistentie waarom van het didactisch concept

2.1 Systematische en consistente wijze van dataverzameling

2.2 Transparante wijze van presenteren van gegevens

3.1 Systematische wijze van analyseren sterke en zwakke punten

3.2 Inzichtelijke sterke en zwakke punten en onderbouwing vanuit didactisch concept

4.1 Consistentie aanbevelingen en analyses

4.2. Kritische interpretatie van uitkomsten

4.3 Concreet, realiseerbaar en realistische aanbevelingen