June 05, 2019-22-0831-SaxionOndernemersAward-SaxionCVO-2Y3A5131-Shotmaniacs.jpg
Ondernemerschap

Ondernemers Award-winnaars lanceren eigen kledingmerk

Bas Dijkhuis en Karel Kloeze, vorig jaar met Brand Your Merch winnaar van de Saxion Ondernemers Award, hebben hun eigen kledingmerk gelanceerd. De voormalig Saxion-studenten willen met de herintroductie van Don’t Waste Culture verzoenen en verbinden in een tijd van toenemende polarisatie.

Bas, inmiddels afgestudeerd aan de opleiding Ondernemerschap & Retail Management, begon in 2013 al met de kledinglijn, maar herintroduceert deze nu samen met zijn compagnon Karel. Samen wonnen zij in juni vorig jaar de Saxion Ondernemers Award met Brand Your Merch, waarmee ze artiesten voorzien van merchandise. Eerder werkte Bas al samen met dj Don Diablo.

Statement

Met de herintroductie van het merk en de lancering van de nieuwe collectie Renaissance willen ze hun drive en creativiteit aan de wereld laten zien én een statement maken. ‘Alles is cultuur’, vertelt Bas. ‘Kijk om je heen. Wat voor de één normaal is, is vreemd voor een ander. Laten we elkaar in deze tijd van polarisatie niet verguizen, maar juist respecteren en aandacht besteden aan ieders eigenheid.’

Bekijk hieronder de nieuwe collectie Renaissance:

DWC-117.jpg DWC-119.jpg DWC-128.jpg DWC-172.jpg DWC-181_clipped_rev_1.jpg DWC-185.jpg DWC-18_clipped_rev_1.jpg DWC-59.jpg

Gerelateerde artikelen

Tom Salemink Business

Tom breidt de Talententuin Achterhoek uit naar Twente: ‘We verbinden bedrijven met jong talent’

18 maart 2024
Studentenleven

Saxion-broers ontwikkelen virtuele bedrijfsbezoeken voor scholieren

09 augustus 2019
Daniel Onderwijs

Eerste studenten Ondernemerschap en Retail Management ‘nieuwe stijl’ studeren af